Gratis levering på alle bestillinger

Handelsvilkår

1) Bestilling

Når du har bestemt deg for at du ønsker å bestille et av våre produkter, starter du med å fylle ut opplysningene dine. Vi har bruk for ditt fulle navn, adresse, postnummer og by samt e-postadresse og telefonnummer. Når du har utfylt dette, går du til betaling. Når du har utfylt betalingsinformasjon, trykk på "Fullfør kjøpet". Vær oppmerksom på at du må være over 18 år for å bestille på vår hjemmeside.

2) Betaling

Du kan velge mellom flere betalingsmåter. Du kan enten velge kortbetaling eller velge å betale med faktura etter levering. Etter at du har fylt ut leveringsinformasjon, skal du velge om du vil betale med kort eller faktura. Hvis du velger å betale med kort, skal du fylle ut kortopplysningene dine og trykke på "Fullfør kjøp". Hvis du derimot velger å betale med faktura, skal du bare fullføre kjøpet, og så betaler du fakturaen din etter levering.

In the case that we are unable to deliver the package on your address, and the package is send back to us, or you have provided us with an insufficient address. We have a fee for 20,00 EUR that we will withdraw from the amount if you want your money back.

3) Levering

Alle bestillinger som er på lager, vil bli sendt fra oss innen 1–3 virkedager, og det tar bare ca. 24 timer fra de sendes fra vårt lager til de ankommer leveringsadressen.

Vi har alltid gratis frakt på alle bestillinger – uansett ordrestørrelse. Nesten alle bestillinger blir levert med DAO365 – og derfor kan vi også levere innen 24-48 timer hvis varen er på lager.

Det er ikke mulig å hente bestillingen fysisk på lageret vårt, med mindre du har inngått en avtale med av våre kollegaer.

4) Returrett

Som forbruker har du 14 dagers returrett på vår hjemmeside.

Returretten opphører 14 dager etter at du har mottatt ordren din. Returretten din innebærer dessuten også at du senest 14 dager etter du har mottatt ordren, har gjort oss oppmerksomme på annulleringen og har sendt produktet tilbake. Du kan sende en mail til [email protected] hvis du ønsker å returnere bestillingen din eller annullere kjøpet.

Du kan ikke heve kjøpet ved å nekte å motta bestillingen uten å gjøre oss klar over annulleringen. Hvis du ikke gjør dette, vil returretten frafalle.

5) Returnering

Når du har gjort oss oppmerksomme på annulleringen av bestillingen din, har du 14 dager til å returnere varene til lageret vårt. Du må betale kostnadene for returfrakt selv, og det er du som er ansvarlig dersom det skulle skje skade på varene når de sendes til oss.

Produktets tilstand ved returnering

Du er ansvarlig for eventuelle forringelser av varens verdi. Med andre ord kan du prøve produktet på samme måte som om du prøvde det i en fysisk butikk, men du bør ikke ta det ordentlig i bruk.

Hvis produktet er testet utover det som er beskrevet ovenfor, anser vi oppkjøpet som bindende, og i så fall kan vi kun gjøre en delvis tilbakebetaling av kjøpesummen eller ingen tilbakebetaling. Tilbakebetalingsbeløpet avhenger av produktets kommersielle verdi.

Vi krever at du returnerer varen i originalemballasjen. Hvis den originale emballasjen mangler, kan det medføre en avskrivning av varen.

6) Garanti

Kjøpslovgivningen er gjeldene for alle kjøp. Når du handler hos oss som forbruker, har du rett til 24 måneders garanti på alle våre produkter. Hvis klagen er berettiget, betyr det at du enten kan få gjenstanden reparert, byttet, pengene tilbake eller en rabatt i pris, avhengig av den konkrete situasjonen.

Du må klage innen "rimelig tid" etter at du har oppdaget feilen. Hvis du klager innen to måneder etter at feilen ble oppdaget, vil klagen alltid være rettidig.

Hvis kravet er berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fraktkostnader. Produktet skal alltid returneres i riktig emballasje, og husk å få kvittering for forsendelsen, så vi kan refundere fraktkostnadene.

7) Personvernpolitikk

Vi har bruk for følgende informasjon når du handler på våre nettsider:

Navn, adresse, telefonnummer og e-post.

Vi registrerer dine personlige opplysninger for å kunne levere varen til deg.

Vi videreformidler informasjonen til vårt frakthåndteringssystem samt fraktleverandøren.

Personopplysningene er registrert hos Smilebright IVS og oppbevares i fem år, hvorpå dataene blir slettet. Vi samarbeider også med en rekke andre selskaper som lagrer og behandler data. Selskapene vil kun behandle opplysningene på våre vegne og får ikke bruke dem til eget bruk eller gi disse videre. Databehandleren er Frederik Sørensen. Som registrert hos Smilebright IVS har du alltid rett til å sende oss dine innvendinger mot registrering. Du har også rett til å forstå hvilke opplysninger som er registrert om deg. For ytterligere informasjon kontakt vennligst: [email protected]

8) Vilkår for abonnement

8.1 Inngåelse av avtalen

Abonnementsbetingelsene gjelder for våre abonnementspakker hos Smilebright. Endringer i navn, adresse, e-postadresse eller betalingsopplysninger skal sendes til oss på [email protected]

Ved kjøp av abonnement blir du belastet kr. 1 ved første betaling. Deretter betaler du kr. 399 pr. måned. 

8.2 Abonnementsperiode og oppsigelse

Abonnementet gjelder fra den dagen du kjøper introduksjonstilbudet til du velger å si det opp. Der er ingen binding ved kjøp av abonnement hos Smilebright. Ved oppsigelse refunderes ikke varer som allerede er sendt, med mindre de er dekket av din 14-dagers angrerett. 

Hvis du vil si opp abonnementet innen 14 dager etter at du har mottatt din siste pakke, kan du sende den i retur til oss, og så får du beløpet refundert. Før du returnerer, må du melde fra om dette til [email protected] Oppsigelse kan bare skje ved personlig henvendelse til [email protected]

8.3 Betaling

Betaling for abonnement belastes kortet ditt og skjer på samme dag som produktet/-ne sendes. Du får kvittering for hver måneds forsendelse pr. e-post. Hvis betaling ikke skjer senest ved forfall, kreves det et gebyr for hver påminnelse på 10 % av regningens størrelse. Ved for sen betaling forbeholder Smilebright seg retten til å pålegge forsinkelsesrenter i henhold til dansk rentelov § 5, ledd 1. Hvis det ikke mottas betaling for abonnementet, kan Smilebright uten varsel oppheve abonnementsavtalen.

Angrerett ved abonnementer.

Som forbruker har du alltid 14 dagers angrerett, og det har du også hos oss. 

Fristen innebærer at du har 14 dager fra avtaledagen til å gi oss beskjed om at du vil angre. Du kan sende en e-post til [email protected] 

Tilbakebetaling

Hvis du angrer kjøpet innen 14 dager, får du pengene dine tilbake.

Vi refunderer beløpet til deg uten unødig forsinkelse og senest 14 dager fra den dagen vi mottok beskjed om at du vil angre avtalen. Vi tilbakefører pengene med samme betalingsmiddel som du benyttet ved kjøpet, med mindre noe annet er avtalt. Men det er viktig at du er oppmerksom på at vi må ha produktet eller produktene som du har mottatt, i retur på adressen vår, før vi eventuelt kan gjennomføre en tilbakebetaling. 

Misnøye med abonnementet

Hvis du ikke er fornøyd med abonnementet, kan du kontakte oss på [email protected] Forbrukerkjøpslovens regler for mangler gjelder ikke for abonnement.

Om du har to års reklamasjonsrett etter reglene i forbrukerkjøpsloven avhenger derfor av hva som skal leveres i henhold til abonnementsavtalen.

8.4 Endring av betalingsopplysninger på abonnementet ditt

Hvis du får nytt betalingskort eller av andre grunner endrer betalingsopplysninger, er det viktig at du kontakter oss vedrørende dette, så vi kan endre opplysningene for deg. 

Hvis du ikke endrer opplysningene, vil ikke Smilebright kunne ta betalt for bestillingen din, og dermed får du ingen varer. Hvis du lurer på noe, er det bare å kontakte oss på [email protected] 

8.5 Endringer av betingelsene for abonnementet

Endringer av denne avtalen som vil være til kundens fordel, herunder pris- og gebyrnedsettelse, kan foretas av Smilebright uten at det varsles om det på forhånd.

Endringer av denne avtalen som vil være ugunstige for kunden, herunder pris- og gebyrstigninger, varsles minst 30 dager i forveien.

Du må være fylt 18 år for å opprette et abonnement hos Smilebright. Hvis du er under 18, må Smilebright ha samtykke fra dine foreldre/foresatte.

Du anses for å ha godkjent endringene hvis du ikke har meddelt oss noe annet innen den datoen endringene trer i kraft. Gjeldende priser og abonnementsbetingelser er tilgjengelig på www.smilebright.eu

8.6 Mislighold

Hvis du misligholder abonnementsavtalen eller abonnementsbetingelsene, er Smilebright berettiget til å oppheve abonnementet uten varsel.

8.7 Behandling av personopplysninger

For å administrere abonnementet ditt behandler Smilebright en rekke opplysninger om deg, herunder navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse og annen informasjon av betydning for abonnementet. Ved tegning av abonnement gir du samtykke til at vi kan benytte opplysningene til administrasjon av abonnementet ditt samt til statistiske formål.

8.8 Firmaopplysninger

Her kan du se våre fullstendige firmaopplysninger:

The Smile Company ApS
Christiansmindevej 12
8660 Skanderborg
Organisasjonsnummer: 39745240

Copyright © 2018-2020 Smilebright™